Wednesday, January 26, 2011

It's Fourth Semester Yawww!! =)







It's the third week of this new semester, dan macam biasaa, dah rasa lama bebenor sem nih ngan kerja yang bertimbun, gossip yang melimpah ruah. *Ehee* So far, Alhamdulillah. Everything goes on quite well. :D




Classes and Lecturers:



Criminal Law 2: En Shukree

I always enjoy criminal classes. Tapi down sikit ngan result Criminal 1. *Hee* Tapi itu bukan bermakna I will repeat the same grade. Kannnn? En Shukree pulak sangat segak bergaya; membuatkan daku tak mengantok dalam kelas. *Haha*



Land Law 2: Pn Asma
Another favorite subject of mine tapi tak terer pun. Kena date ngn Land Administrator kot baru terer. *Haha* Pn Asma best! Suka tengok mata dia! *Ehee*



Mooting: Miss Umi
Subject paling digeruni sem ini. Cuak gila baboon. Miss Umi best tapi I aint no mooter. Debate pun dah lama tinggalkan. Nak speaking pun entah nape terbelit-belit lidah. But on the bright side is, my moot problem is on DEFAMATION. yeay! My favorite topic in Torts 2 ;)



LRM: Dr. Sheela
My group mates are Luq, Paer & Wan and I'm sure we can work really well together. *Wink* Dr Sheela pun best. Dia punya lecture sangat clear and she's very lovely ;)



Media Law (elective) : Pn Mazlina
I amik subject ni sebab it is my area of interest. Nasib baik sempat register awal-awal tu. Pn Mazlina? Takyah cerita ah, sangat best!



Admin of Trust:Pn Rozita
Nak belajar benda ni kena minat Equity. Bukan setakat minat tapi kena terer gak. *Haha* Dahla struggle gilaa ngn Equity last sem tapi Alhamdulillah, result equity boley tahan la even bukan A pun *Haha* Puan Rozita sekali je jumpa and she's really nice ;)



BEL : PM Hanafiah
Tak suka Literature Appreciation! *Ahaa* Lecturer best tapi subject sangat dull. I'm not the type yang suka baca poems, or read novels so I know this subject will be hard for me.



LWB40E:
I love my groupmates!! Ramai yang tak change class and to my new classmates, welcome to E! =) Budak-budak Group E semua sangat happening and the type yg huraahuraa! Tak sabar nak buat class trip!





This semester is slightly different with the previous one, but I'm hoping for the very best. I know it's gonna be one tiring semester, plus all the university-but-so-high-school-dramas, but I will try my best to make it the most memorable & the greatest semester ever. InsyaALLAH, semuanya akan baik-baik aja. :)






Cioww ppl!






(P/S: Cepatlah term baru SMF start, tak sabar nak gi meeting! *ehee* )

No comments:

Post a Comment