Sunday, August 7, 2011

Random Wednesday

15 random facts about me











#1 Sangat allergic kepada debu-debuan. So that's why aku jarang mengemas bilik, sebab takut debu masuk hidung then jadi allergic yang amat. Lepatu mulala asthma .Alasan tak kemas bilik, *Ciri-ciri menantu bukan pilihan* (T_T)





#2 Merupakan seorang yang rabun. Power mata aku 600, for each eye. Hebat gilaaaa tak?





#3 Sangat takut katakkk. Lagi rela 40 juta kali pegang ular sawa dari pegang makhluk hijo berlendir tu.





#4 Juga takut kepada ubat-ubatan. Kalau sakit jangan harap nak telan ubat. Lagi rela pigi inject jarum tebal dari kena paksa telan ubat.





#5 Tak suka dipaksa dan tak suka memaksa.





#6 Tak terer main Angry Birdddd... Kena bukak YouTube dulu baruu boleh habis level yang susah2. Kantoi disitu.





#7 Memasang cita-cita untuk memilik 1 dozen anak. Doakan aku berjaya kawan-kawan!!





#8 Hobi aku selain dari berangan ialah berkhayal.





#9 Nampak macam pay attention dalam lecture, tapi sebenarnya otak tengah tidor,





#10 Boleh menangis kalau Arsenal kalah game.





#11 Fail masa first time test JPJ.





#12 Pemalu orangnya walaupun orang tak percaya dan gelak kalau aku bagitahu. (T_T)





#13 Pernah rambut pendek macam laki. Siap cacak2 lagi. Ada orang pernah cakap aku handsome siot! *bangga*





#14 Suka pasang lagu kuat2 kalau drive sorang-sorang dalam kereta. Siap nyanyi2 lagi.





#15 Mengantuk ketika post entry ni. ZzzzzzZzzzz













Bye gadis rupawan dan jejaka handsome sekalian!

























No comments:

Post a Comment