Sunday, September 19, 2010

Usah kau tunggu




Post kali ini adalah istimewa aku tujukan untuk Shah Alam. Yes, Shah Alam Selangor bukan Shah bin Alam. *Haha*



Sumpah taknak balik Shah Alam gila punya baboon. Bukan daku je, tapi almost everyone! Cuti 2 minggu ni teramatlah heaven. Kerja? Goyang kaki, makan, goyang perut.Assignment and study tolak tepi. Beraya bukan setakat sakan, tp kakak lagi dri sakan! Sebab terlalu relax di rumah la membuat diri ini sangat malas untuk pulang ke pangkuanmu, Shah Alam.




Lihatlah saja schedule ku minggu ini:


Isnin:

3pm: Flight back to Shah Alam

6pm: Meeting SMF *dup dap*

8pm: Koko. Komer SIAL music. *Haha*


Selasa:

8-12pm: Class!

12.20pm: Meeting with vice dean

4pm: Presentation Politics *dup dap*

8.30pm: Post-mortem Henry Gurney


Rabu:

8am: Criminal Lecture (submit ASSignment)

11am: BEL (tunjuk slides)

3pm: Meeting with dean

4pm: Equity (submit ASSignment)


Thursday * Tibe2 in english*

8am to 6 pm: CLASS!!!

*10 am: politics test **duupppp dappp*

*4pm: French listening test and Expose


Friday:

8-10am: Class

Afternoon onwards : Reharsal for Karnival Sukan Rakyat 1 M’sia


Saturday + Sunday:

“KARNIVAL SUKAN RAKYAT 1 M’SIA”

*Aku jaga protocol!




Ok, enough for this week. Tu baru minggu ni, tak sanggup nak sambung tulis for the following week *SIGHH*



So, that’s why aku cakap awal2 tadi. Shah Alam, usah kau nantikan kepulangankukarena aku tidak sanggup untuk menghadapi hari-hari bersamamu yang sangat memeritkan. You sangat kejam ok Shah Alam! You paksa I tinggalkan KB! Lagi 3 tahun sumpah I akan mintak cerai ngan you dan kembali ke pangkuan Kota Bharu!



“Ya Allah, berikanlah hambaMu ini kekuatan untuk hidup bersama Shah Alam.Walaupun perit, aku tahu aku harus melaluinya jua”



(Tempat yg paling banyak aku menjalinkan perhubungan dengan Shah Alam, ie Cempaka)








(P/s: Taktahu bila pulak dapat update blog *sigh*)

No comments:

Post a Comment