Thursday, June 9, 2011

Here I am :)









Sometimes I hate myself for not updating this blog as much as I could. But I'm losing my creativity lately *macam pernah je aku jadi creative..haha*




After a month goyang kaki, pinggul dan perut kat rumah, i decided to get my ass back to S.Alam, voluntering for IHL, pastu 'bercuti' di Merbok, Kedah. :D *sebenarnya memang kena datang pun..hee*




Sebulan tak buat apa2 kat rumah, datang sini baru buat sikit je kerja dah rasa cam penat gila..Nampak sangat tak biasa buat kerja kat rumah.. And I cnannot believe that sampai-sampai je terus homesick. 2 minggu je punnn! Dulu sampai 10 minggu kut tak balik. Dah lama sangat kat rumah kot.




The good part is at least adelah buat something kan cuti ni dari jadi anak dara pemalas kat rumah, makan tidoq' je tahu. Boleh catch up dengan member2 pastu boleh jumpa orang tu :P But by coming here, I will miss my baby's brother birthday and father's day :( Nasib baik Mama decided nak celebrate awal baby's 7th birthday bash :)




I'm hoping that I will learn something from participating this stuff, and will have lotsa fun too :P
Eh, kejap. Result next week! Ok, random. (T_T)





Happy birthday in advance kiddo! Kakak loves u lots and lots!







Byeee! :)













No comments:

Post a Comment