Sunday, June 19, 2011

Syukur :)





Alhamdulillah, doaku dan doa ibuku dimakbulkan :')






Big Thanks:




Allah. Alhamdulillah, Kau makbulkan doaku Ya Allah. Segala puji bagiMu, Tuhan semesta alam. Jauhkanlah aku dari sifat mudah berpuas hati, bangga diri setelah kejayaan yang Kau kurniakan padaku. Sesungguhnya ilmu, dan nikmat ini milikMu, aku hanyalah meminjam.




My family. Escpecially Mama yang banyak bagi dorongan dan kata-kata semangat. Thanks to Abah for the academic advices. Tak lupa gak, adik-adik Kakak empat orang tu! :) You guys are the main reason why I study hard. I hope I make you proud, Mama! :)




My friends. My groupmates for all the subjects especially Nab, Dila, Paer, Luqman, Che Nin dan lain-lain. Thanks sebab sudi jadikan aku part of korang punya group. Kalau tak 1 group ngan korang, tak tahu la lagi siapa yang sudi menerima daku ni. *Ceyhhh! Hehe.* Classmates, for the tunjuk ajar. Aku ni kadang-kadang bengap, thanks sebab sudi ajar benda yang aku tak faham sampai buat aku faham benda yang aku tak faham tu. *heh?* Housemates for the support, and for helping me out with studies. Takde kawan-kawan, susah nak berjaya babe.




My lecturers. Lecturers Part 4 mostly best2! Kadang-kadang aku ni blur, tak concentrate dalam class, thanks madams sekalian sebab sudi bagi tunjuk ajar. Thanks gak sebab selalu bagi masa untuk Fatin buat consultation, selalu menunjukkan jalan yang benar bila aku 'tersesat' dalam class. Hehe.




Sayang! :) For your endless support, for always believing in me. Lepastu masa nak exam, tolong buat special delivery food kat kristal, pastu sanggup bergayut ngan i tolong i hafal cases and acts. I tahu you annoyed whenever I do that, lagi2 bila you tak habis study lagi.. hehe :P







Terima kasih buat semuanya. Syukur Alhamdulillah. Hopefully dapat maintain CGPA tu until the end of BLS, Ameen :)








Happy Father's Day!! :)













(P/S: Merbok Homecoming was fun! Kedah is beautiful and nice! *wink* )




No comments:

Post a Comment