Friday, June 3, 2011

One year = One hundred






This is my 100th post *clap2* Dah banyak gak aku mencarut dalam blogspot nih..hehe..Not only this is my 100th post, it also has been a year since i started writing belog yang tak seberapa ni. *sobss*





And I would like to dedicate my 100th post to my BFFs, "sabak bernam". My besties since high-school :)




Why sabak bernam? Sebab kitorang enam orang. Instead of sahabat berenam terus jadi "sabak bernam" Cool tak? *haha*






Some of the memories together :')


Enam pelajar paling bising 5 Cekal


Ni after SPM, kita datang pantai je terus hujan dan ribut..haha :P



Catching up, last year :)


Yang ni lupa. After SPM gak kot sebab Hidayah drive..hee



Zainab One, all-girl-school tercinta :)

Last sem break. Bukan senang nak amik gambar berenam..hee



Menggedik kat SIC..hehe


Or fav mall, KBMall..haha


Ayu gitewwww.. :P


Allia, I used to be as thin as you are ok! :D





Pose kat escalator pun boleyyy :P







♥Fatin Allia
♥ Nur Hidayah
♥ Nurul Shazwin
♥Dhamirah
♥Nabilah







I know masing-masing dah bawak haluan sendiri, but i will cherish our friendship till the end. I love you girls so much










(P/S: Nanti kita compete anak sape paling ramai..haha)









No comments:

Post a Comment